Liquid drumandbass

Oysterzene

Oysterzene

Eljött...

2010. szeptember 07. - oyster

Végre eljött az idő, amikor Alix Perezt küldöm a világba...

Szerintem ez az egyik legjobb darabja, amit eddig hallottam.

Az új albuma (1984 2009-ből) a drumandbass.hu közönségszavazásán a második lett (SubFocus után).

Ez nem azon van, de arról is lesz majd még legalább kettő (és tőle még sok-sok másik), lassabb, dzsesszes, nekem tetsző zene.

Nem tudom, Frittman ezerjót ajánlottam-e, de szeretem, ma is azt kortyolunk, az van itt az alattunk lévő voltban ár-érték arányban jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://oysterzene.blog.hu/api/trackback/id/tr962278590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása