Liquid drumandbass

Oysterzene

Oysterzene

Húsmuffin hagymával

2010. augusztus 03. - oyster
Ehhez egy korábban elkészített húsos muffin adta az ötletet, hasonlóak voltak az alapanyagok, de a receptet nem találtam, így ez lett belőle. Jó lett, én kicsit kevés sót használtam, erre érdemes figyelni, mivel a gomba meg a hús is – később a tojás - sokat felvesz.
 
2 csirkemell (kb. 70 dkg)
6 közepes csiperke (kb. 20 dkg)
1 db pritamin paprika
Fél piros hegyes-erős paprika
5 szál/1 csomag zöldhagyma
3 gerezd fokhagyma
2 tojás                             
1 ek zsemlemorzsa
2 ek. olivaolaj
1 marék aprított petrezselyem
Csipet oregano, majoranna, fehérbors
 
 
A húst olyan apróra vagdaltam késsel, amennyire lehet, így jártam el mindegyik hozzávalóval. Turmix, vagy darálás szerintem nem játszik, mivel látni, érezni szerettem volna a hozzávalókat.
 
Miután mindent felvagdaltunk, ízesítettük, hozzáadjuk a morzsát és az olajat, ráütünk két tojást, és mindent jól elkeverünk.
 
A masszát kivajazott és morzsázott muffin-formába tesszük, és be a sütőbe, 150-170 fokra előmelegítve, kb. háromnegyed óra alatt elkészül.
 
Evés előtt hagyni kell pihentetni, hogy egyben ki lehessen szedni a formából.
Én legközelebb egyben fogok ilyesmit sütni szilikon formában, hogy hasonló legyen a pástétomhoz (akkor majd még jobban le kell nyomkodni, hogy levegő ne legyen benne).
 
Mivel volt otthon, tettem bele egy kis maradék fetát, és apróra vágott fekete olajbogyót, nem rontotta el. És miután betöltöttem a formába, a tetejére vágtam kis vajkockát, a vaj mindenbe jó, csakúgy, mint a fokhagyma.
 
Salátával fogyasztottuk, finom vacsora, szénhidrátban szegény – ráadásul.

A bejegyzés trackback címe:

https://oysterzene.blog.hu/api/trackback/id/tr362196228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása