Liquid drumandbass

Oysterzene

Oysterzene

Újabb zöldséges húspogácsa/fasírt

2010. november 05. - oyster

Zöldséges húsgolyó

Jaj, nagyon jó lett a zöldséges húsgolyó, ezt többen is bizonyítják, remélem, valóban ízlett nekik.
 
Hozzávalók:
- 0,5 kg darált sertéshús
- 0,5 kg darált marhahús
- 25 dkg csiperkegomba feje
- 2 közepes szál sárgarépa
- 1 db pritamin paprika
- 1 közepes salátacukkini
- 4 tojás
- 4 gerezd fokhagyma
- 20 dkg kukorica
- 2 tk zöld curry paszta,
- 1 tk chiliszósz
- bors, só
 
Nos, a dolgokat nagyon apróra vágtam (a cukkinit krumplihámozóval szeltem fel, és utána a szeleteket daraboltam), a répát kislyukú reszelőn reszeltem le. Összekevertem az összeset a hússal és a tojással, legalább 3 evőkanál prézlit szórtam rá, frissen őrölt bors hegyet tettem bele, sóztam eléggé, és a zöld curry pasztát is belekevertem természetesen.
Állni hagytam fél órát, utána kis gombócokat formáztam belőle. Mivel vendégeim voltak (meg amúgy is), nem akartam olajszagot, így a platnira helyezett tepsi alá gyújtottam, olajat tettem bele, és abba helyeztem, kicsit átforgattam a kevés olajban, amennyire lehetett (inkább nem). Utána be a sütőbe, és sült szépen, az illata is sokat ígért.
Tudom, hogy korábban már írtam ide zöldséges fasírtot, de ez most annyira finom lett, és mivel pontosan tudom a hozzávalók mennyiségét, később én is újra tudom készíteni a pontosan ilyen eredmény érdekében.
Kéksajtos hideg szósszal öntöttem nyakon, és aki kért, kapott az előző napi fekete-retek saláta maradékából is (lereszeli a két nagy retket a négy szál közepes répával együtt nagylyukú reszelőm, sózza, fél citrom levével állni hagyja, apróra vágott hagymát tesz bele, borsozza, leönti 2 pohár joghurttal, 3 teáskanál mézzel, tálaláskor fetát darabol rá).
Sikert aratott, nem maradt egy morzsa sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://oysterzene.blog.hu/api/trackback/id/tr282425556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása