Liquid drumandbass

Oysterzene

Oysterzene

Kéksajtos csirkés tészta friss zenével

2010. november 09. - oyster

 

Most a szósz a lényeg, a tagliatelle tésztát sajnos kissé túlfőztem, de szerintem egyébként is gnocchival lehet a legjobb.
 
Hozzávalók:
- 70 dkg csirkemell
- 30 dkg kéksajt/márványsajt
- 25 dkg gomba
- 10 dkg erdélyi szalonna
- 10 dkg vaj
- 4-5 gerezd fokhagyma
- 2 dl főzőtejszín
- 1 dl fehérbor
- főleg majoránna és szerecsendió, kis bazsalikom és fehérbor, őrölt feketebors, só
 
 
A vaj felét megolvasztottam, beletettem az apróra vágott szalonnát, kipirítottam, beletettem a fokhagymát, és a fűszereket (nem régen láttam, és úgy érzem, hogy beválik, hogy a markomba teszem a fűszert, és úgy morzsolom bele). Azután hozzátettem a csíkokra vágott csirkemellet. Jól lepirítottam, és mivel nem teflont használtam, kicsit oda is kapta, de ez a jó, fel lehet oldani a kis fehérborral. Az illatok már itt elég ígéretesek voltak.
Kis főzés után aztán hozzáadtam a vékony szeletekre vágott gombát, 5 percet főztem, aztán beletörtem a kéksajtot (és mivel maradt a már megírt fetás salátából, egy kis fetát), és némi olvasztás után (elkezdet szálaira olvadni szerencsére) beleöntöttem a tejszínt.
Még forraltam egy kicsit, aztán mielőtt elzártam volna, beletettem a vaj maradékát, hogy jobb legyen az egész (nem használhatsz elég vajat és fokhagymát semmibe).
Aztán én szétfőtt „téttára” tettem, ez nagy-nagy hiba volt, gnocchit neki minden esetben.
Amúgy a szósz szerintem nagyon finom, akár rizzsel is el tudom képzelni, mivel igen tartalmas, nem is szósz, inkább ragu.
 
A zene hozzá legyen egy jó hangulatú, már ismert hármas. Érdemes várni az első perc utánig, nagyon kellemes.

A bejegyzés trackback címe:

https://oysterzene.blog.hu/api/trackback/id/tr842436896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása