Liquid drumandbass

Oysterzene

Oysterzene

Retro, paprikával

2011. június 23. - oyster

Eléggé elfoglalt vagyok, így a nyáron kevesebb bejegyzés várható. A hatalmas melegben egy lazább, régi, nagy-nagy klasszikust. Nagyon alap, és kellemes.

 

No, meg egy recept.

A hétvégén felhoztuk a hűtő teljes tartalmát, és így hétfőn kellett kezdeni valamit a másna épp lejárni készülő túróval. Volt még rengeteg paprika, paradicsom, még mindig volt a húsvétkor lefagyasztott, ám azóta felengedett nyers füstölt tarja, illetve kaptunk még tényleg nagyon finom füstölt-fött császárt.

No, ezekből egészen egyértelmű, hogy egy túróval töltött zöldség-előétel lett belőle.

A szalonnaszerűségeket apró kockákra vágtam (kb. 15 dkg), elkezdtem pirítani, félidőben hozzátettem 2 dkg vajat (ennyi volt csak), majd két gerezd apróra tört fokhagymát, illetve egy kis fej apróra vágott lilahagymát.

EZeket összepirítottam, majd hozzákevertem a túróhoz (0,5 kg), egy csokor apróravágott petrezselyemmel együtt, három-négy evőkanál tejföllel lazítva az egészet. Belekevertem a paradicsom (2 db) belsejét kicsire darabolva (valahogy sikerült kivágni belőle).

No, ezután beletöltöttem a paprikákba (5 db), paradicsomokba, jól megtömtem, hogy szépen kitöltse. Persze kell még pici só, bors, bazsalikom. Nagyon jó, hűsítő előétel, ha nem visszük túlzásba a szalonnát és zsíradékot.

Ma megpróbálom rekonstruálni, de vettem tíz dkg juhtúrót is, ami talán csak feldobja, és nem nehezíti el teljesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://oysterzene.blog.hu/api/trackback/id/tr223008034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása