Liquid drumandbass

Oysterzene

Oysterzene

Minestrone, ahogy augusztus 13-án készül

2012. augusztus 14. - oyster

Recept következik.

Van egy csomó zöldségünk otthon, és levest akartunk enni, így aztán belenéztünk egy leveses könyvbe, és a minestronera esett a választás. Nagyon jó dolog.

Csináltam hozzá csirkealaplevet farhátból, megadtam a módját (két csirkefarhát, egy répa, egy gyökér, egy hagyma, két gerezd fokhagyma, egész bors, friss rozmaring, kb. másfél liter víz, szárzellert nem kaptam, így az kimaradt).

Ami volt hozzá, és amit beszereztem:

  • 2 kis fej hagyma
  • 4 gerezd fokhagyma
  • 1 csomag újhagyma
  • 1 fej paradicsom
  • 1 kis padlizsán
  • 1 bébicukkini
  • 1 nagy sárgarépa
  • 1 kicsi petrezselyemgyökér
  • Fél csicseriborsó-konzerv (kb. 15-20 dkg) lecsöpögtetve
  • 2,5 dl paradicsompüré/paradicsomlé
  • Kb. 1 liter alaplé
  • Friss rozmaring, oregano, bazsalikom (hja, nagy dolog a kert).
  • Só, bors

Olajon megfuttattam a hagymát, fokhagymát (apróra vágva) 5 percig, aztán rátettem a szintén apróra vágott gyökérzöldségeket, 2 percig pirítottam őket, aztán a kicsit nagyobbra vágott cukkinit és padlizsánt az apróra vágott paradicsommal, átforgattam (2 perc), majd a csicseriborsót és a karikázott újhagymát tettem bele. Kicsit így piringattam a dolgokat, aztán ráöntöttem a paradicsomlevet, felállítottam a lángot, hogy kicsit karamellizálódjon, aztán felöntöttem az alaplével, és kb. fél órát főztem kis lángon. Amikor már forrt, beletettem a zöld fűszereket apróra vágva, majd sózás, borsozás. Én használtam hozzá kis piri-piri szószt is, hogy csípjen kicsit, csípett is.

A hozzávalók nem főttek szét teljesen, maradtak harapható részek benne bőven, de ki hogy szereti. Gondolom, logikus sorrendben kell beletenni, a dolgokat, és akkor azért nagyon nehéz elszúrni.

Én feltétnek pirítottam csirkecsíkokat a sajt mellé, amit ráreszeltem (parmezán híján edamit). Igen tartalmas egytálétel ez így inkább, nem is leves, de nagyon finom.

A bejegyzés trackback címe:

https://oysterzene.blog.hu/api/trackback/id/tr964711850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása